3 Ağustos 2010 Salı

A-12143245325141123555553134141

A.2-3-4-9085852 kaçıncı A oldu bu sahi?
Neyse biz ona dövmeli üç küpeli A diyelim. Dün tercih yapmaya ve yıllık bittiyse almaya gitmiştim. Tam kapıdan giriyordum ki o da ne?! Bir hafta kadar uzaktan izlemeye aldığım ultra yakışıklı kişi! Her zamanki kadar artist bir halde çıkıyor kapıdan! Bende uyuduğum atletle gittim tabi! Atlet de atlet hani .kop Oxxo'nun siyah yeni atletlerini bilen vardır. U şeklinde yakası. Üzerine kot yelek geçirdim gittim. Kulaklarımız küpeler bakımından yarışıyor bu arada. Ben o gün fark ettim. Sağ kolunun iç kısmında ne olduğunu çözemediğim bir dövme var. Onu da yeni gördüm .kop
Aslında ben bu işin peşini bırakmazdım fakat eskim bunun bir tür küçük dağları ben yarattım havasında olduğunu söyledi. Aynanın karşısına geçip ben harikayım çok yakışıklıyım herkesbana hayran diyen bir tipmiş. Şimdi eskiye güven olmaz fakat gerçekten de böyleyse lise yıllarımı sıkıntıya sokmaya da hiç gerek yok diye düşündüm. Doğal olarak da o bir hafta içinde kaldı.
Yıllıkta hakkında yazılanlara baktım da... Eskiye güven olmaz abi! Çocuk tam tersi çıktı.

Aşkim gelse de kurtulsam. Özledim lan. Şimdi ona anlatırdım. Ha bu arada aşkim=melike. Ona aşkim deme nedenime gelirse. Aptal kızlar gibi aşkiiitooom gibi değil. Edebiyat hakkında bilgisi olanlar bilir Aşki diye bir şair vardır. Bizde edebiyat dersinde koparken böyle kaldı. Çok sevdiğim insanlara böyle özel isimler takmayı seviyorum. O da benim en değerlimse... Dur lan uyansa da konuşsak. Özledim harbi.