24 Temmuz 2010 Cumartesi

Geldiiiim!!

Sonunda tatilden döndüm!
Bu arada ösym'ye bolca sövdüm, yüzdüm, kaynaştım ve doyasıya eğlendim. Tek gölge düşüren şu Ösym be kardeşim! Neyse allahtan birçok arkadaşıma göre çok çok iyi bir yerdeyim ve umuyorum ki istediğim üniversitede okuyacağım. Kafaya taktım bir ara kaçtığım ve yağmurda sudan çıkmış balığa döndüğüm üniye.
Tatilden döndük de dinlendik mi?
Nerde! Evde beni bekleyen ufaklık dün gece beni mahvetti. Yeğenim bizde kalacak bir süre. -Babasının işine tapıyorum! o gittikçe bizde kalıyor sıpa- Bende beraber uyuyalım dedim. Bu uyuyunca yatırdım yanıma uyuduk. Sıpanın gece uyanacağı tuttu. Gece beni görünce bir afalladı. Zaten 1'de uyuduk bu uyandı 3'te. geri uyuyana kadar canımız çıktı fakat 5.30'da kesin dönüş yaptı sıpa. Uzun araba yolculuğuna uykusuzluk eklenince tüm günü zombi gibi geçirdim. Eh, ufaklık tepemden de inmiyor ki bir dinleneyim. Şimdi uyuyor allahtan. Yoksa halim yaman.
Çok özlemişim be!