21 Haziran 2010 Pazartesi


Uzun bir aradan sonra yeniden buralardayım =)

Sınavdı,dershaneydi derken pek fazla vakit harcayamadım burada. Ama an itibariyle tüm stresimi atmış ve ferahlamış bulunmaktayım. Son sınavda bitince ertesi günü geceye katacağız zaten. Bu yüzden rahatım =)


Gelelim burun hücrelerime eşyalarını toplayıp terk-i diyar yapmasına neden olan olaya...Tekin Acar zaten tapılası derecede harika bir mekan bana göre. -Bazı parfümleri artık satmasa da- Bugün en az 20 parfüm denedik ve kendimizden geçtik. Ne yazık ki bazıları gerçekten kötü kelimesinin hakkını verecek cinstendi. Bir yazıda okuduğum tavsiye üzerine koşup bir parfüm denedim ki lanetler yağdırarak bir başkasına geçtim hemen.

Gerçekten ten dediğimiz olay çok farklı. Bugün aldığım parfüm Aşki'mde çok daha kalıcıyken bende daha sonradan belli etti kendini. Fakat harika kokuyordu. Ben öyle çuha çiçeğinin özleri rüzgarla dans ederken yağmur çiselemesi eşliğinde gibi garip cümlelerle anlatamam arkadaşım. Parfüm ya iyidir ya kötü. Ya sana gider ya gitmez. Bu kadar.


Bir de marka takıntısı var bazılarında. En güzel örneği DKNY Love From New York parfümü bize gösteriyor. Ben bugün gördüğüm kadarıyla DKNY'a yakıştıramadım. Gerçekten hiç hoş değildi. Evet tasarım ve reklam harika fakat o ne arkadaşım? O nasıl bir koku? Eminim hoşuna gidenler olmuştur. En azından DKNY adı olduğu için birçok kişi alacaktır. Eh, onlarada parayı götürmek kalıyor. =)


Gelelim testerlara, bugün denediklerimden en çok hoşuma giden Armani Emporio. İlk başta sabunumsu bir koku gelsede gerçekten ferah ve çok tatlı bir kokusu var bana göre. En azından gidin bir koklyın derim. Tasarım olarak da şık ve sade.


J.Lo parfümlerine de Aşki'm el attı. Sun Kissed'i çok şekerli bulduk. Çiçek kokularına karşı tuhaf bir tutumum vardır zaten. Fakat dış görünüşü nasılsa içide öyle diyebileceğim bir parfüm Sun Kissed. Dışı bana egzotik meyveleri aımsatıyor ve sırf alıp bakmak için bile ödeyebilirm. Ha şunu da ekleyeyim feci bir indirim var J.Lo parfümlerinde. Live Aşki'nin çok hoşuna gitmemiş olsa da bence orta derecede bir parfüm. Deseo, şişesi bana hoş bir anımı hatırlatsa da kokusu bunu bozmaya yetti. Gerçekten çok çok hoş bir şey bekliyordum fakat bana göre vasattı.


JOAQUIN CORTES'în bayan parfümünü ise ilk kez duydum. İlk kez bana parfüm konusunda yardımcı olan bayana danışmadan kendi kendime gidip bu parfümü aldım. Sanırım aşırı derecede ucuz olmasından güç aldım. Saygıdeğer ablam, valla bak senin tavsiyelerin çok değerli =) hayatımın parfümlerini kim tavsiye etti bana o kadar =) Tenime uygun parfümleri kim seçti =) Kim bana aldığı eğitimle parfüm kullanmanın doğru yollarını ve püf noktalarını öğretti =) Bugün ölmüş hücreleriyle burnum ve vicdanım biraz ihanet etmiş gibi hissetsede sen bana kızamazsın ve beni hep küçük şımarık kız gibi görürsün bilirim =)


Saygılar sevgiler.


Edit:Armani bence denenmeli.

Edit 2:El atmışken DKNY yeni tasarımıni elma şekerinden almış ona da değinip kaçayım. Elma şekerlerine bayılırım!

Edit 3: Dansçı JOAQUIN CORTES'in bu parfümle bir alakası var mıdır bilmem fakat adamın kendine has bir çekiciliği var. -her ne kadar kara kaş kara göz ilgimi çekmese de-

Edit bilmem kaç: Tekin acar kartı olan arkadaşlar her alışverişinde puan topluyor. Bunu unutmayalım =)


Son olarak dansçı JOAQUIN CORTES.... Atı bana bırakın yeter, dansçıyla mutluluklar dilerim =)