22 Haziran 2010 Salı

Her şeyden hiçbir şey ((2))

M. Sensei bugün nasıl oldu da anladıysa söz konusu bahsin E olduğunu anladı. Yetmedi geldi birde sıkıştırdı bizi. Üç harfli mi adı dedi ilk. Şimdi tipik ben evet iyi saatte olsunlar falan diye dalgamı geçerdim fakat öyle hazırlıksız yakaladı ki beni sadece bön bön bakabildim. Saygı duyduğum insanlara yalan söyleyememe gibi bir huyum vardır. O yüzden ikinci adındaki harf sayısını söyledim. Ha doğru ya ikinci adı da vardı demesin mi?! Hatta soyadıyla 13 harf ediyor diye dalga geçti birde utanmaz! Tabi o bunu söylerde Aşki'm kopmaz mı? Koptu hain! Bunlar benim mala bağlamış halime güle dursun ben sanki abime sevgilimi tanıtmış gibi huzursuz oldum. Sensei'nin yüzüne bakamıyorum. Gülüyorum dalgaya vurmaya çalışıyorum. Altı yaşındaki çocuk ne kadar başarılı olursa o kadar da başarılı oluyorum. Şimdi E bizim dershaneyi bırakalı oldu baya. Hatta karşıma çıkması da çok tuhaf ve bir o kadar komikti. Her neyse bu yazının konusu bu değil =)
M. Sensei öğrendi falan ya ben hala utanmış ama çaktırmamak için göbeği çatlayan kız modelini oynuyorum. Bunlar sohbeti aldı götürdü. Çok iyi çocuktan A. zaten nerde sarı orada ya kadar. Eskiden sorsalar belli bir tipim yoktur derdim de son tiplere bakıyorum...Evet abi sarışın olsun benim olsun. =)
Ha bu arada şu rockçı gencin -şarkı muhabbetimiz olan- çalıştığı yerden tiksinmeye başlıyorum. Çok ukala ve adi bir çalışan daha var orada. Hesaplar mecburen ona ödeniyor. Ve adi herif cebine para atıyor. Ne yazık ki bunu dün fark ettim. Kızlarda bugün anladı sayemde. İnsanın elinde kanıt olmayınca adamın yeniden atağa geçmesini bekler ya, adi herif anladı mı ne yaptı tık yok. Kız dayanışmasıyla halledeceğiz bunu.

Gündemden kısa kesintiler yazısı oldu ya devam edeyim.
Ben sese çok önem veririm. Kendi sesim hakkında tam bir şey söyleyemiyor olsamda hoşa giden bir sesim olduğunu iddia edebilirim. Fakat B! O nasıl bir ses ya?! Kalın desem değil tiz desem değil. Gelip gidiyor. O ses bana battı ya o gün vaz geçtim. Aşki'm biraz zaman ver,ergenlik daha dediyse de cuk yapamadım. Zira duydukça ya kopasım gelir ya sinirden ağlarım ben.

Bugün itiraf günüydü. Hayatımda daha önce hiç kimseyle paylaşmadığım gerçeklerimi paylaştım Aşki'mle. Huzursuzdum. Duygusaldım. Ağlaktım. Oysa anlayışlı ve şoktaydı. Ayrıca üzüldüğünü görünce gülümsedim ve içtenlikle "İyiyim."dedim. Bu bizi biraz daha yakınlaştırdı. Yavaş yavaş güçlü bağlar kuruyoruz. Usul usul ama kuvvetli....

Haftasonu son kez sınava gireceğim. Üniversite hakkında son aylarda kesin bir kararım vardı gelin görün ki şu birincilik tüm dengemi bozdu. Şimdi daha iyi bir üni düşünüyor hayallerimi tekrar terk ediyorum. Elveda B.N.

Öpüyorum lan hepinizi.
Duygusalım bugün hadi iyisiniz sıpalar =)