23 Mayıs 2010 Pazar

Gelelim A.'ya...

Öncelikle şunu demek istiyorum. Burada bir sürü erkek isminden bahsettim farkındayım. Bu yüzden tipik zihinle yargılanıyor olabilirim. Hatta bazıalı dayanamayıp b*k atmak için k*şar bu bile diyordur. Gülümsüyor geçiyorum böylelerine. Özellikle de birine =)
İnsanların kör olmalarına gerçekten çok sinir olurdum. Şimdi yazık diyorum. Çünkü değerimi biliyorum ve kayıplar benim tarafımdan değil anlıyorum. Şunu demem gerek sanırım.
A'ya karşı hiçbir şey hissetmiyorum. Sadece beğenilmenin -kıvranacak kadar hoşlanıyor- verdiği güzel duyguyu tadıyorum. Ama çocuğu hiç heveslendirmedim. Çünkü erkekler bir gülüşünüzü yeşil ışık zannedebiliyor. Öyle ki dün A. sınıfının önünde çocuklarla kopan ben denizi görünce duvara toslayana kadar gözlerini alamamıştır. Üstelik ben ona dahi bakmazken.
Hadi bunu geçelim.
E. ve B. olayında da bu A. denilen arkadaşın parmağı varmış bunu öğrendim. B. biliyorsunuz arslan yavrusu bir şey. Tombik diyorm hadi len diyorlar çok saf diyorum yuh diyorlar. Ne anasının gözü ne gececiymiş meğer. E diyorum alkolik yoook diyorlar çook yakışıklı diyorum hadi len ordan diyorlar Ne var abi sarışınlardan hoşlanıyorsak. Adam yapılı sarışın ve çok seksi bir ses tonu var. Uzaktan görseniz efendi biri dersiniz. (.kop) Bir konuşsun obaaaaa der kalpten hık hık diye gidersiniz. İşte böyle.
Sonuç= E>B>A
Bize düşen burada A oluyor. Neden mi? Arkadaş bu üçü. A bunlara aylardır şu kızı şöyle seviyorum böyle seviyorum tarzında döktürdü de ondan! Ulan kim derdi kısmetimi kısmetim kapatacak diye?!
Bu arada kızlar bir noktaya parmak bastılar ki hiç hatırlamak istemiyorum. O pis hayalgücünü benden uzak tut lan! Bakma kibar hanım hanımcık durduğuma içimde canavarın şahı var!