21 Mayıs 2010 Cuma

Bilmediğim konularda konuşmayı tartışmayı sevmem.
Haklı olduğum ucundan da olsa kurtarabileceğim konularla konuşmayı severim.
A. diye bir arkadaşın aylardır hayatına etki ediyormuşum. Dedim ya şu "yazan" arkadaş.
İşin güzel yanı tahmin ettiğim kişi çıkmadı. Yani eski bir arkadaşımın o olabileceğini düşünüyordum fakat değilmiş. Rahatladım.
İşin kötüsü ise...Kankası. Kankası E. ile aramızda bir zamanlar bir çekim vardı. Fakat belli nedenler yüzünden olmadı. Şimdi onun arkadaşı falan filan ya kendimi kötü hissettim.
Biliyorum aldatmaya girmez hatta o çoktan bahsetmiştir benden. Ama yinede doğru değil diyor içimden bir ses. Sanırım aynı ses bunların beraber fotolarını görünce E.'ye bakıp kalan ses. =)
Ne yapayım pof...
Her neyse. Bugün geç kaldığım için -hiç öyle bakma zamanı bilmiyordum- görüşemedik. Fakat yarım kaçışım yok =( Doğum günüm falan deyip hızla uzaklaşmayı düşünüyorum .kop
bla bla bla

Not:Yazıyı okuyup geçmişe gidenler. Alakanız yok.