6 Mayıs 2010 Perşembe

B.
Kimdir bu B?
Bende kendime bunu soruyorum son günlerde.Tuhaf önemsiz diyorum.Birden içimde bir şeyler patlıyor.Görmek istiyorum hatta çoğunlukla ona rezil olduğum zamanları yeniden yaşamak istiyorum. Yapmam gerektiğini düşünüyorum aynı zamanda.Doğru değil gibi geliyor.Olmaması gerekiyormuş gibi.Sanki biri bir yerde bizi izliyor ve üzülüyor gibi.Sanki yaptıklarımın kırdığı biri varımş gibi hissediyorum.Kırılan incinen ben miyim? İşte bunu bilmek isterdim.Yeniden yara almak istemiyorum sanırım.Güvenli bir liman arıyorum ve o fazlasıyla güvenli.Ama bir şey beni ona hem itiyor hem geri çekiyor.
Sonsuz aşklara inanmak istiyorum.Hani vardır ya yıllar geçer ikisininde hayatında başkaları olur fakat bir yerde bir şekilde karşılaşırlar sonra bam! Bilmem senaristler bana da çalışabilir belki :)
Fazla özgüveni olan havalarda uçan biri gibi görünüyorum.Bana yaklaşmaya için çoğunun g*tü yemiyor. Geri kalansa fazla ukala.
B ikisine de girmiyor.
Diyorum ya garip biri. Bende burada oturdum ergen genç muhabbeti yapıyorum!
Bla bla bla -kimse beni anlamıyor-Bla bla bla -Nedeeeen?-Bla bla bla vs vs vs

Çok fazla acı var çekilecek.
Çok fazla kayıp var verilecek
Ve bir o kadar da mutluluk var hayatta tadılacak.
Mutluluğu bekliyorum acı içinde.


L.B.