28 Nisan 2010 Çarşamba

Seyyah'a Notlar ~ 1

*Bizim 85'cinin bugün saldırısına maruz kaldım. Bir baktım kucağıma yatmış. İtiyorum tekmeliyorum tokatlıyorum gitmiyor. Amma arsızmış dedim başladım gıdıklamaya tehdit etmeye. İkisi bir arada tuhaf ama etkili oldu, kurtuldum.
* "Sürekli" kelimesinin konuus bendim. Anlamadığım bir şekilde fazlasıyla özlenmişim. XD
* 1 mayıs tatildir hakkımızdır dedik babayı aldık. Olsun cuma yeniden saldıracağız odasına!
* Tuhaf bir şekilde soğudum B'den. -bkz:önceki yazı-
* D. bana hayatımın en güzel hediyelerinden birini yarın alıyormuş! İşte bu! Benim manyak ruhuma hitap eden ruh hastası hediyesini ve onu seviyorum!
* Beraber aldığımız kitapları bitiriyorum. Sindire sindire okuyayım dedim merakıma yenik düştüm. Ama hakkını vermek gerek hoşuma gitti.
* S. bugün seni sordu. İyi dedim. O da ayrı bir tuhaf. Biraz sorunu varmış bu aralar. Kimin yok ki?
* Yarın Rüya'yı izlemeyi planlıyorum.
* Ruh halim pek iyi değil.

Bla bla bla bla bla bla bla bla


Seviliyorsun. Özleniyorsun.