21 Mart 2010 Pazar

* Siyah iğrenç diyerek füme oje sürüp kendimi "Füme bu füme"diye avutuyorum
* Uğurlu bileziğimi kopacağını bile bile takmayı seviyorum.
* Kırmızıya deli gibi aşığım!
* Bugün yemeğe çıktığım kişilerin yarısını sevmiyorum.
* Yine aynı kişileri sırf bu yüzden tanımaya çalışıyorum.
* Pembeyi sevmem desemde inat gibi gidip pembe alıyorum. Aslında ben turuncu sevmezdim yaaa... .kop
* Converse, ince ve açık bir bluz, uzun ve bir o kadar ince bir hırka, kırmızı tırnaklarla kendimi tatilde hissediyorum. Yaz gelsin!!
* Her gittiğimde en iki tane oje almadan çıkamıyorum.
* İki haftadır bulamadığım ruju kullanan birini gördüğümde içimden gidip yüzünün ortasına çakmak geliyor.
* Şiddet dürtüsünü bastırıyorum.
* Çoğunlukla...
* Merhaba ben Aycan ve bir Nestea bağımlısıyım. -Merhaba Aycaaaaan!!
* Aldığımdan beri sadece birkaç kez giydiğim trençkotumu giymeye başlayacağım yeniden. -O kadar *** işi durmuyor-
* Yarından itibaren yediğim bir kazık sonucu kantine veda ediyor ev işi yemek süper diyorum.
* Mayısta yiyeceğim kazığı düşünüyor ve lanet okuyorum
* Yine de oyunu kurallarına göre oynuyorum.