10 Şubat 2010 Çarşamba

Flörtoloji


Bu kitap bugün bana hediye olarak geldi.
Hem de çok tanımadığım biri tarafından.
Şimdi bu durumda ne düşünmeliyim?
  • Kuzenine tanıtmadan önce bir şeyler öğreneyim diye.
  • Odunsun adam ol diye
  • Gülelim eğlenelim diye almıştır.

Üçüncü şık olduğuna inanmak istesem de biliyorum ki aşk gibi duygulara geldimizde ben yokum. Yani odun olduğumu kabul ediyorum bir yerde. Kuzen işine gelince kız tutturdu tanışın diye. Hadi hayırlısı!

Kitaba henüz başlamadım. İlk sayfalara şöyle bir göz attım o kadar. Orada da tutkudan bahsediyordu.

Artık okuduğumda anlarım heralde kızların inandığı yalanları ve neden iyi kızlar kötü erkekleri seçer.

Bu sorun bende de var sanırım.

Nerede kötü erkek var gider onu seçerim. Kokusunu mu alıyorum nedir?!

Her neyse okuyup bitirdiğimde görüşlerimi sizlerle paylaşacağımı umuyorum (: