8 Ekim 2010 Cuma

Allahım Allahım Allahım!!!

Yedi kocalı Hürmüz'ü izleyenler bilir Nurgül Yeşilçay filmde "Allahım Allahım Allahım" diyordu. Bayıldım ben oraya. Bir süre önce de yeniden izleyince dilime dolanmış tüm gün öyle gezdim .kop Başlık oradan gelmedir. Yazacaklarım ise kırk yılda bir msnde konuştuğum sevgili öküzümle aramda geçenlerdir =)

A:Kaçta geleceksin eve?
Öküzüm: Kim bu resimdeki kadın olum? Göğüsleri gözüküyor? Napıyorsun lan sen!
A: Olum sensin. Bi git.
Ö:Gebertirim seni hayvan
A: .kop Kaçta geleceksiiiiinnn???!!! Yeğenin bizde
Ö:Kaldır şu fotoyu gerizekalı Sanane kaçta geleceğimden!
A:Yeğenin bizde diyorum
Ö:Senin olsun yeğenim. Ben sıradaki alcam erkek o. Erkekler kardeş kızlar kalleş
A:Yuh söze bak! Valla mikropsun -Ah ah neler demek geldi içimden de-
Ö:İşin yok mu? Yürü git
A:Vaar. Maillerime bakıyordum gördüm diğerine gidecektim zaten
Ö:Aç kamerayı yeğenime bakcam
A:Uyuyor yok. Hem kız o napcan? Diğerine bakarsın artık.
Ö:Sen nerdesin? Aç bakcam evde misin?
A:Yürü git manyak mıdır nedir
Ö:Kapat lan kapat katil edeceksin beni!

Sonra zınk diye çıktım zaten. İlk kez böyle bir tepki verdi ruh hastası. Yok evde misin vs. Sonradan anladım ki o beni kampüsde zannediyordu. Sabahki kıyafetimden sonra da doğal olarka pislik yapabilitesi vardı. Haklıydı. Ama eve gelsin alacağım ayağımın altına .kop