10 Ağustos 2010 Salı

Üçleme

Giydiğim kıyafetlerde bir değişiklik adlı başını gidiyor. Önceleri boğazlı şeylere bayılırdım. Renk renk boğazlı kazaklarım vardı. Melike ile bizi koparan mağazanın sembolu gibi olmuştum. Sonra ne oldu.... Sanırım alışveriş yaptığım mağazalar değişti. Ve alışveriş arkadaşlarım. Akrep kadınından bahsettim mi? Mükemmelliyetin çakma prensesi. Her şeyinin muhteşen olduğunu hep aşırı pahalı giyindiğini her markaya sahip olduğunu anlatır durur. Kabul etmeliyim ki onu uzn süredir tanıyorum. Ve nasıl bir insan olduğunu bildiğim içinde pek yakın durmuyordum. Lise hayatı böyledir. özellikle okulunuz küçük bir aile yeri gibiyse takılacak pek fazla grup yoktur. Ezikler,orta dereceliler,inekler,popüler olanlar. Eziklerden birine hiç rastlamadım. Ya takıldığım grubun aptal hiyerarşisine karşı gelmekten ya da eziklerin gerçekten de görünmez olabilme yeteneklerinden kaynaklı bilemiyorum. Orta dereceli olanlar. Yani popüler olanların hemen alt basamağı. İşte benim ilk grubum buydu. Yaklaşık iki buçuk yılımı onlarla harcadım. Resmen akrep kadınınında içinde bulunduğu gruba kafa tutuyordu. Ben pek karışmak istemedim. Daha çok içteki isyankardım. Onlar isterdi ben istemezdim. Bağımsız olmayı severim. İneklerden de arkadaşlarım vardı. Ve tanrım! Gerçekten inektiler!
Her neyse işte yine birgün baktım bu orta derecelilerin lideri olacak sürtük bana emir vermeye çalışıyor ilk kez denemişti bunu. Ve benim iyi arkadaşımdı. O güne kadar. Her insan emir altında yaşar. Bunun ustaca yapılması şartıyla elbet. Her neyse bu direk yaptırmaya çalıştı ve elinde patladım. Doğal olarak bir süre yeni gelen kızla takıldım. Bkz:Selen. Ardından özgürlüğün tadını biraz fazla kaçırdık ve şuan gördüğünüz kız olarak şekil aldım. Bu popülerlerin grubundan bir süreliğine atılan akrep kadını da bize sığınınca okulun görüp görebileceği en manyak üçlü olduk. Biri seks oyuncağı gibi bir hatun biri tuhaf felsefik bir yaşam süren bir hatun bir diğeri alışveriş hastası bir hatun. Ah evet üçümüz de bilgilerimizi harmanladık. Ve şu an bende hepsinden biraz var. En çok felsefik yaşamayı seviyorum. Kendimi tek kelime ile özetleyecek olsam bu "karmaşık" olurdu.