2 Ağustos 2010 Pazartesi

Hayatımın Öküzü gidiyor a dostlar!

tercih işini bitirdim yan gelip yatma ve şansın yüzüme gülmesini bekleme zamanı!
Dolayısıyla Işıl'ın tabiri ile manyak kız tatilden döndü.
Asıl sorun tam halledilemese de daha iyiyim.
En azından olmak zorundayım.
Neyse...
Haftasonu abimin kız arkadaşıyla tanışacağım. Kız pek ilgimi çekmiyor bu sefer. Sanırım araştırıp ben ortaya çıkarmadım diye. Diğerlerinde bunun bilgilerini ele geçirip tüm aileye yayardım bunu kendi söyledi. Tadı kalmadı.
Annem dahil herkes bana kızın resmini soruyor ne bileyim diyorum şoktalar çaktırmıyorlar. Kızn adı bile yok ortada. Eh konuya el atmadım ki!
Kızın kardeşlerine dek uzanabilecek bir araştırma yapabilirdim. Ta ki o abi olan ayı kendi ağzıyla demeseydi! Çok kırdın lan hayvan! Ben araştıracak bulacak seni rezil edecek etmeden de şantaj yapacaktım!
Gidiyorum ulen bu ihanet le yaşayamam!!!