17 Ağustos 2010 Salı

Deneyimledim...Lanet olsun

Feci öfkelendim!
Bakmayın arkadaşım siz böyle her şeyi ben bilirim bloglarına! Üçtür tavsiye dinliyorum aha sonucu! Kaçık bir zombinin el ve ayak tırnaklarına sahibim! Asetonla abanmış olmama rağmen mosmor duran tırnaklarım var :ağlamaktangeberenifade Kırmızı ve kremin tonlarından vazgeçmeyen ben bir halt ettim ve tavsiye veren şu aptal bloglardan birine dadandım. Al işte! Yok kardeşim gidin yerinde görün parası neyse verin öyle yapın. Kanmayın bu evde sizde yaparsınız laflarına. Sonra bana benzersiniz karışmam bak!
Ayrıca hiç anlamadığım da şu:parfümler. Tanıtma işi ayrıdır. Gittim kokladım kullandım sevdim dersin. İki saat abarta abarta anlatmazsın. herkes sevecek gibi göstermezsin. Di mi lan? Kaç kez gittim kokladım okuduğum parfümleri. Biri de bi b*ka benzese! Yok kardeşim dediğim gibi git yerinde yaşa ne yaşıyorsan. Gitti zaten güzelim tırnaklarım :ağlamışgebermişifadehalagözyaşıdökmekte
İşin aslı Titan beni böyle görse koşa koşa kaçardı =) Komik olurdu baya. Öhöm öhöm "Aşkım...Güzel olmuş aslında...Sen hoşlanıyor musun böyle şeylerden?!" Tabi suratımda oluşan pis sırıtmayı tahmin edersiniz. Kehkeh diye gülerken elbette hayır falan der geçerim. Ardından koparım da zaten. Sevgili Titan'cığım bulabildiğin tüm asetonları al gel. Her ne kadar asetondan nefret etsem de tek dostum onlar şu an.