25 Temmuz 2010 Pazar

Önemli: Yazı tamamen bunalımda olan ruhumu rahatlatmak amacıyla saçma olma olasılığı göz önüne alınarak yazılmaktadır. Lütfen sizde bunu bilerek okuyun.

*Aşırı üşengeç olduğumu söylemiş miydim? Yaklaşık bir aydır telefonuma para yüklemiyorum. Milleti çaldır da beni ara yapmayı da sevmediğimden insanlarla iletişimimi kopardım. Hoş ben zaten Ryan'ı da beslemiyorum. Niye ölmüyor lan bu??

*Duygusal olduğumu söylemiş miydim? Yıllardır sevmemeyi öğrendiğim insan için içim parçalanıyor. Bazı kadınlar çok eziliyor bu hayatta. Özellikle de eğitim öğretim görememiş, gençliğinde dar bir hayat görüşüne mahrum bırakılmış kadınları gördükçe içimde bir şeyler kıpırdanıyor. İleride onlara faydalı olmam lazım!

*Ben evlenmekten korkarım biliyor musunuz? Karşı taraf sırf ibnelik için biz seninle evlendiğimizde ve ya sen sabah kahvaltı hazırlarsın gibi imalı sölere giriştiğinde onu vurup arka bahçeye gömmek ve arkama bakmadan kaçmak geliyor içimden. İlerideki zavallı kocacığım...Allah rahmet eylesin.

*Yıllardır aklımdaki meslekler hep değişip durdu ve pek de takmadım hani. Önceden ben F1'de yarışmak isterdim. Salak bi bardak vardı evde. Böyle at gibi bir şey. Havaya kaldırır birinci zannederdim kendimi. Böyle de salaktım hani. Sonra baktım yok abi dedim herifler kaza yapıyor kırılırım incinirim gel vazgeç. Avukatlık dedim baktım yavşak tipliler gelir bana ben suçsuzum der bende bir s*ktir çekerim. Eh vururlar dolayısıyla.

*Ben trafiğe çıkınca da çok dayak yerim bak! Küçükken bile durup yan arabaya söven biriyimdir. Şimdi arada ağzımdan kaçıyor da kendimi tutmaya çalışıyorum. Aman ben bir haydar bulundurayım arabada. Yok yok haydarın kendisini bulundurayım en iyisi.

*Aşkim üç saattir benden haber bekliyor. Üşeniyorum lan! Yarın ağzıma mıçacak valla! Ondan habersiz randevu aldım dersaneden birde. "Benimle gel beni tek bırakma erkekim!"diyeceğim de hiç sevmiyor lan orayı. Mıçtım valla.

*Duygularımı saklamada ustalaşıyorum lan! Valla bak!

*Netten dizi izlemeye hastayım. Geçen ölüyordum yorgunlukta aşkimle konuşuyoruz msnden. Ben bırakamıyorum bunu haliyle. Özledim ne de olsa =) Ama ölüyorum hani. Bu gidip dinlen diyor yok diyorum. Hatta konuşmadan alıntı yapam.

Aşki: Git dinlen hadi.
Ma Petite: Yok ya. Zaten geceye dizim hazır uyumam. Uyusamda uyumam.
Aşki: Nerden izliyorsun?
Ma Petite: Du linkleyeyim. http:dallfıadofhapd Bak şimdi önce şurayı tıkla sonra buradan şunu seç beklememek için bunu yap....
Aşki: Tamam tamam biliyoruz heralde!
Ma Petite: Bak sana tavsiye vereyim. Supernatural izle. Hem oyuncular taş hem içerik harika.
Aşki: Hmmm... İyi.
Ma Petite: Sonra buna da bak ama kızlar azmış bunda. Demedi deme.
Aşki: Ne izliyorsun sen? Bu gece?
-Benden ses çıkmaz bir süre. Bu durmadan bişi yazar (Okumadım ne var?!)-
ma petite: Basıldım! Yakalıyorlardı az daha! Babam görse mıçardım!
Aşki: Ne izliyorsun aycan?!
Ma petite: Ha?
Aşki: Ne izlerken basıldın!!
Ma Petite: Yuh! Oha! Uyumadım diye basıyorlardı! Zombiyim şuan!
Aşki: =) Dinlen o zaman.
Ma Petite: Yok ya uyuyamam şimdi. Neyse gideyim ya da. Hadi öptüm.
* Dizim doldu lan şu an. Kaçıyorum ben. Hadi öptüm canlar. Sağlıcakla kalın kafamı bozmayın e mi?! =)
Edit: Aşkim geldi dizi yattı git de diyemem mıçar ağzıma. zaten hesap soruyor hadi hayırlısı.