30 Temmuz 2010 Cuma

Çocukluk anıları ((2))

Valla bugünün yorucu olacağını biliyordum da bu kadarını beklemiyordum. Canan çok ama çok değişmiş. Sapsarı saçları gitmiş yerine açık kahverengi saçlar gelmiş. Mavi gözleri camların arkasına gizlenmiş. Uzun boyu o kadar uzun görünmüyordu artık. Güzel bebeksi yüzü hala fazla bebeksi kalmış. Naptınız lan benim çocukluk arkadaşıma?!

Saçlarını sarıya boyatmak istediğini söyledi. Sonuna kadar haklı! Ben olsam bende boyatırdım. Yok lan önce intihar ederdim! Kesinlikle çirkin değil ama nerede o ilkokul çağlarındaki prenses! Çok sessiz bir şey olmuş çıkmış. Ben yırtık gibi oradan oraya koştururken kızın ağzını bıçak açmadı. Arada sırada iki kelime etti kendi yeğeninin peşinde koştu. Onun dışında salıncakta oturdu durdu.

Başlarda bende eğleniyordum da her şey yeğenim ve yaşlı k*ltak gelince bozuldu. Yeğenimin peşinde koşmak çok ama çok yorucu. Henüz 11 aylık ve yerinde hiç durmuyor. Taş toprak ne varsa yiyor. Eee bizde koca bahçede bunlara oyun alanı yaptık ama durur mu sıpa? Mermer merdivenlere emekliyor sandalye kemiriyor Canan'ın yeğeniyle oynuyor. Bende peşinde geziyorum bir şey olacak diye. Genelde de oluyor zaten. Ya düşüyor ya Canan'ın yeğeni bunu ağltıyor ya acıkıyor ya susuyor ya uykusu geliyor. Sonuç aynı ciyak ciyak yırtınıyor.

Ben perişan bir halde annesine verip yerime oturunca annem başlıyor şunu getir bunu ikram et. Canım annem tatlım bi tanem senin iki kızın daha var! Ben bu emirlere de uyarken bu komşusu olacak yaşlı k*ltak bana diş biliyor. Durmadan laf sokmalar durmadan emretmeler durmadan bir dalga geçmeye çalışmalar pis pis bakmalar. Bende asla altta kalan biri olmadığımdan veriyorum ayarı inceden inceden. Kadın bana çok gıcık. Nedeni mi? Hah. Bunun oğlu sınavdan çok çok kötü aldı. Bendeki birincilik falanda bunun gözüne battı kadın çıldırıyor. Çok eskiden tanışırız kadın bir s*dik yarışında ki bizimle sormayın gitsin!

Hala aşağıda katil olmamak için kaçtım ben arkadaşım gidince. Arkamdan konuşuyordur yine densiz densiz. Allah akıl fikir versin bunun gibilere!!!!








Edit: Bunun oğlu yüzünden annemle birbirimize giriyorduk. Tüm tanıdıkların yanında G. beni kenara köşeye çekip duruyordu annemde fıttırıyordu. Kötü niyeti olsa tamam diyeceğim de -anneme- lan çocukta kaç yıllık arkadaşım! Faceden falan konuşuyoruz herifle annem delleniyor. Sanırım biraz serseri ve iyi bir ünü olmadığı için....