9 Haziran 2010 Çarşamba

Biliyor musun, her açıdan tuhaf bir gün geçirdim. Şu A. varya aptalın teki. En saf en salak kişi bile bugün yaptığından dolayı ona küfretti. Hemde öyle böyle değil. Sanırım yeni bir sapığım var. Ne diyeyim vatana millete hayırlı uğurlu olsun. Geçen gün uzun zamandır konuşmadığım bir arkadaşla konuştuk. Yavaş yavaş ısınıyoruz yeniden. Ya da en azından ben. "Artık koruyucun yok."dedi. Düşündüm, haklı artık "o" yok. Ama yanıldığı nokta koruyucum var. Hatta o kadar çoklar ki bugün beni gülümsettiler. Öncelikle M. -hayatım,böceğim,herşeyim- öyle bir savunmaya geçti ki olayın orta yerinde gülme krizine girdim. Sonra K. -yumuşak ğ'li olan- o da öyleydi. Gerçekten hoşuma gitti tüm bu olanlar.


Fakat beni üzen şey Kara M.'nin bana dediği şeydi. "Sen de ona aşıksın"dedi. Be adam sen dua et o aramızdaki yaş farkına saygıma herbir şeyime. Hoş yinede "Ya bi gidin. İşiniz mi yok?"dedim. Neymiş ara sınıflardan biri benim BEYİME asılıyormuş. Ulan söz hediye paketi yapıp vermezsem adam değilim!! Allah'ım ne midesizler var!


Al kızım al diye haykırasım geldi. Hayır çocuk beni görünce ya duvara tosluyor ya penreden sarkıyor. Şöyle adam gibi çarpsa da beyin travmasından hık hık diye gitse. Olmadı pencereden düşüp komaya da girebilir. Bu benim oğlum olsa babasına bırakıp kaçardım. Ben böyle şey görmedim be arkadaşım!


Bugün konuştuk da arkadaşla. "Okuyorsa s*çtın."dedi. "O" okuyorsa zaten amacıma ulaştım demektir. Evet ben harika bir insanım ve evet bir haftada en az 4 kişi çıkıyor fakat şimdiye kadar -bir süredir- kimseyle adam akılı çıkmadım. Aha! Büyük itiraf!


B vardı ya bir de E hani. E'de Kellan Lutz'un yandan yemişi. Hayalimdeki erkek tipi. Adı gibi zaten. Duruşu masum fakat konuştuğu an hazır ola geçesi geliyor insanın. Adam gibi adam zaten. Ayrıca beni kaldırabilecek biri değil A. E olsa neyse. Nedenmiş o küçük hanım diyorsun değil mi? Yok yok küfür etme hemen bana =) Evet ayran gönüllüyüm ama hiç merak ettin mi bu gönül en çok neye üzülür neye deli gibi çarpar?
Bir düşün derim.
Beni böylesine saçmalatan
Beni böylesine yaban ellere atan
Beni böylesine yakıp kavuran neymiş diye.
Aşkkolik oldum senin yüzünden
Şikayetim beni az görüşünden
Sen ne biçim bir şeysin böyle
Uzaydan mı geldin doğru söyle
Ben ne biçim vuruldum böyle
Senkolik oldum ilk gülüşünde
Hikayenin sonu mutlu bende
Sen ne biçim bir şeysin böyle
Masaldan mı geldin doğru söyle
Ben ne güzel vuruldum böyle
Sen bir başkasın bazı şeylerin cevabısın
Yazılmamış duyulmamış şarkılarımsın
Sen bir başkasın bazı şeylerin anahtarısın
İç dünyamın başkenti son durağımsın
Dertkolik oldum senin yüzünden
Şikayetim seni az görüşümden
Gelmeliyim her çağırdığında
Susmalıyım haklı olsam da
Peki ben neden böyle oldum
Sen bir başkasın bazı şeylerin cevabısın
Yazılmamış duyulmamış şarkılarımsın
Sen bir başkasın bazı şeylerin anahtarısın
İç dünyamın başkenti son durağımsın
Sen bir başkasın bazı şeylerin cevabısın
Çalınmamış kırılmamış umutlarımsın
Aşkkolik oldum senin yüzünden
Senin yüzünden
Senin yüzünden

Yüzüme gözüme bulaştırdım her şeyi yokluğunda.
Taşıyamıyorum bu maskeyi artık.
Ben seni öyle çok seviyorum ki en çok bu sevgim düşman sana.
Seni bulsa bir kaşık su da boğacak bak valla
O yüzden hiç geri dönme. Dönmeyelim.
Ben böyle hayaline aşık yaşayayım bir süre.
Belki geçer.
Aha! Az önce birine daha anlattım bak sende dinle -oku ne halt ediyorsan artık-
"Şansız bence.Birincisi bu aşk öyle bir aşkı asla bir araya gelemeyiz.Kendi ilkelerimden vazgeçecek değilim.Yaşandı bitti.İkinci şans yoktur bende.Bak bunda çok ciddiyim.Gelir konuşur gider bu böyledir."
=) ELVEDA
ps:Kenan doğulu'ya teşekkürler Şarkı için =) =)