26 Mart 2010 Cuma

Oldu o zaman.....

Bir süre önce olan bir olay. Sadece bugün aynı mekanın yakınından geçince anımsadım ve burada paylaşmak istedim.
Şöyle ki bir dvd arıyordum ve dışarıdan aile yeri gibi görünen bir mekana girdim. İçerisi öncelikle boş gibi görünüyordu fakat mekanın yapısının farklı olduğunu gördüm. İçeri girilen kısım kare ve dvdlerle doluydu. Ardından kalabalık görünümlü bir yer uzun bir koridora açılıyordu. Tabi kıpkırmızı bir kıyafetle ilgi çekme ve topuklu ayakkabılarla kaçma olasılıklarımı düşününce koridora bakmaktan vazgeçip dvdleri taradım. Tam çıkmaya karar vermiştim ki içeriden iki tane garip görünüşlü çocuk çıktı. Bakmayın çocuk dediğime. Genç irisi. tuhaf kişilikler. İçimden küfü savurarak bana takılı kalmış gözlerin içine içine bakıyorum. Kaçsam kaçamam. Bozuntuya vermeden kasaya yaklaştım. Nereden çıktığını anlamadığım kirpi kafa bir çocuk fırladı önüme. Dolasıyla yerimden sıçradım. Bu arkadaşa X diyelim.
X: Neye bakmıştın?
A: Şu filmi arıyordum. Yani şöyle. Film. Var mı? -şapşala dönerim tabi. Manyak mıdır nedir karşımdaki.
X: Dur bakalım biraz.
A: hönk?
-bir süre oyalanır.-
X: Varmış. -dvdyi getirip önüme koyar.-
A: Ne kadar peki?
X: ***lira.
A: Tamam alıyorum.
X: Satın mı alacaksın?
A: Almayayım mı? -dalga geçiyor ya da kafa iyi diye düşünüyorum-
X: Bilmem.
A: -yok kesin kamera şakası.- Kiralayabiliyor muyum?
X: Üye misin?
A: Değilim. Olayım mı?
X: Yok olma. Bekle sen.
A: Neyi acaba? -kapıdan fırlasam...Topukluları çıkarırsam olur olur.-
X: Sen bekle ben sana hazırlayacağım.
A: Hımm...Şey....Ne kadar bekleyeyim? -yavaştan yavaştan kapıya gitsem fark eder mi ki?-
X: 45 dakikacık. Otur şöyle.
A: Şey...Ben gideyim...Evet evet gideyim. Ama yine gelirim.
X: Hadi ya. Gel ama.
A: Hımm. Tamam tamam.
Nasıl kaçtığımı bilemedim. Ya çocuk benimle kafa buluyordu ya da bildiğiniz normal bir mekan değildi. kıyıda köşede bir yer zaten. Dikkatimi çekmişti deli cesareti dalmıştım içeri. Bir daha mı?
Yok tövbe!