27 Şubat 2010 Cumartesi

Ne zamandır uğramıyorum buraya?
Geçerli bir nedenim var ama...

Her zaman sakar biri olmuşumdur. Hatta bol bol mini kazalar da geçirmişliğim var. Ufak zedelenmelerle atlatmışımdır genelde. Fakat perşembe günü mini(!) bir kaza daha geçirdim.Merdivenden düştüm. Başta pek umursamadım doğrusu...Fakat akşama doğru koluma kan oturduğunu gördüm. Dizlerim zaten feci derecede kötü durumdaydı. En fazla zararı sol tarafım almıştı.Düşerken tüm ağırlığımı sol tarafıma verdiğim için büyük morluklar oluşmuş ve kan oturmuştu. Akşam beyin sarsıntısı olabilir diye uyutulmadım. Uyumama izin verildiğine hep sol tarafa dönerek uyuduğumu anladım. Dolayısıyla gece boyu rahatsız bir halde uyumayı diledim. Ertesi gün ise daha zordu. Gerilen ve yıpranan tüm kaslarım kendini belli etmeye başlamıştı. Sağ omzumda ki kaslar feci derecede canımı yakıyordu.
Şimdi çok daha iyiyim. Fakat feci derecede kendimi bitik hissediyorum. Arada o halimi hatırladıkça gülmüyor değilim. Sonuçta herkes inerken merdivenden düşebilir. Ama başka kim çıkarken düşebilir ki? .kop
Sonuç olarak kaslarıma daha iyi söz geçirdiğim sürece burada yazmaya devam edeceğim....